I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Monday, February 20 | 8:47 PM | 0 BlackWhite

assalamualaikum.. hye there.. berjumpa lgii dlm post yg baruu lagii.. okey2.. hari tiba2 aku nak luahkan msalah yang ade sikit kurang memuaskan.. okey its about my friend.. who?? adelaa mane bole tell.. firstly.. aku rase budak tu jenis yg tdk pandai menghargai pertolongan orng..bukan aku nak mengungkit tapii just mau bg motivation for u all... sii kawann nii kan selalu jgaa aku belanja etu ini.. time dy mau pinjam duit aku bgii pinjam.. sbb atas hbungan KAWAN aku tolong dy.. tanpa minta diaa bayar balik.. okey cukup baik sua kan?? tapiii sii kawaaann tuu skrng dah tak lyn aku bgusbgus.. pergg! dia layan aku cam sampah.. selalu bgi malu aku depan siapasiapa saja... ok ckup Siol kan perangai diaa.. sometime bila aku ingat balik PERTOLONGAN aku kat dy.. pergg! sungguh sakit hati aku rase.. pastu mengutuk orng nombor satu.. alahai cam laa dy tu bgui sngat.. lau ikutkan hati rase cm mau tegur jer.. tapii apekan daya.. aku bukanlaa jenis mcm tuu.. siapesiape yg bace ni.. ingatlaa pertolongan kwn sngat2 perlu dihargai.. time kamu susah kwan laa yg tolong.. kadangkadang aku menyesal belanja kat dorang.. dah tak menghargai jasa aku.. seriusly kin sakit hati.. sorry aku bukan nak kutuk or ungkit tapii ni cerita sebenar.. kawan pun kawan tapii lau gaya sua mcm ni.. adekah ini dinamakan kawan??? .. renungrenungkan..selmat beramal~! ^^


Older Post | Newer Post