I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




baruu berlaku sebentar tadiii
Sunday, February 26 | 6:50 PM | 0 BlackWhite
ergg ! akak aku kin panas okey.. tadii kat dalam bilik.. dy ternampak rantai yg baru beli kemarin atas meja.. dan rantai tu berhuruf 'K' .. trus dy tnya.. sepa laa kunu K tu?? aku diamdiam jaa truskan on9... sekali dy tnya lgii sepa waa tu?? kau ni kedekut betul.. ndak tahan aku.. aku ckp laa K=KHAIRUL ... trus dia terdiam.. dy tnya lgii sepa tu?? lastlast trus terang jaa aku.. BF baruu aku. napa mau berkenalan?? hahaha ! diaa diam ja dy then dia perli lagii.. aik? mana sua BF kau yg ko syg sngat2 tuu?? smpai mau bawa jumpa mama... pergg!! stress aku trus dngar persoalan dy !!! ooh sister ko buat aku badmood trus... -.-''

sambil dy keluar bilik.. dy ckp ' reen..reen..jan ko mudah percaya lelaki waa.. awal masi ko mau bercinta.. belum sempat aku jumpa ex kesyangan kau tuu..sua ko ade yg lain..'

DIAMDIAM jaa aku arr.. dalm hati aku " isy..kinpnas punya kakak..suka ati aku laa waa..!! lau sua ex pa bole buat.. takan mau paksapaksa lagii.. lala kinpanas tul akak aku ! -.-'


Older Post | Newer Post