I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Cerita Kedai Kopi..
Wednesday, February 8 | 3:59 PM | 0 BlackWhite

Im alone with full of stress !

Assalamualaikum.. hey selamat petang readers.. penat laa baru balik dari sekolah.. hari ni nasib aku balik ikut pakcik van adik .. lau tdk ntah lah jam brapa aku balik.. "CERITA KEDAI KOPI " apakah yg dimaksudkan dengan tajuk ni? okey korang nak tau yer..? Kedai kopi kan luas.. mesti bnyk crita sii pelanggan.. tak kisah lah sedih ker.. happy ker.. or mayb marah.. betul tak?? begini lah jga crita dlam blog admin ni.. pelbagai dugaan yg dihadapi pada hari ini.. huhu..

hari ni ngantuk giler aku kat sekolah.. semlm dah lah tido jam 1.. then hmwrk tak 100 % siap.. aduh tekanan betul.. smpai sekolah salin jer kwn punyer buku.. subjek ape?? subjek MATH.. hehe.. sbenarnya aku ade sikit rasa tak puas hati sama seorang laki ni.. my classmate.. nama?? secret ! hehe hrmm ! kin pns tul gaya dia tau.. korang nak tau dia tu ambil add math.. then time subjek math betul2 kin pns laa gaya dia.. trip pandai.. bgus kalau pandai sngat.. add math pun gagal.. nak bngabngga.. puii! aku tak suka la dgn perangai cm tu.. dah ade kelebihan bersyukur laa.. fahamilah orng2 yg kurang pandai.. isy ! ayat dia tdii betulbetul wat aku panas.. dah lama aku bersabar.. tapii tdii betulbetul tdk tahan.. aku men lepas jer dr mulut aku.. lantak ko lah malu ker ape.. huhu!

story sedih pula.. my abg angkat dah terbng pi semenanjung hope dy selamat sampai kat destinasi yang dituju... tak dpt laa jmpe dia lgii.. huhu! insyallah lao kesmpaian aku nak p kg. dia jumpe.. muar->Mersing tak jauh kan?? sedih jgaa laa dia semakin jauh dri aku .. =(

Pape pun hadapi lah dgn senyuman.. kerna senyuman dpt menghilangkan msalah atau stress anda.. hehe ! ^__^







Older Post | Newer Post