I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Laalaaalaaa Story Of Today
Monday, February 20 | 5:00 PM | 0 BlackWhite
When im HAPPY .. i will being Crazy lik this photo

Hye ladies and gentleman yg tengah baca post aku ni..
ape khbr..?? ari ni ari isnin .. ntah minggu kebrape dah kite skolah.. haha
hari ni memang lucu siol story dii skolah.. haha ! dari awal subjek teeddaa guru.. wootwoot..
pa lagii story-story samaa kwn laa.. hahaha today subjek yg hnya kami blajar sej,bm and agama..
kurang sikit stress dii otak.. hahaha..
tadii kann time rehat.. lucu waa kwn aku sorang ni.. ade serangga kat tudng dy..dahlaa dy takut serangga ..
naaaa teriakteriak sii kawan tdii.. hahaha
aku langsung tdk tolong.. sebab aku pun takut !! hahaha
lastlast tu serangga larii sendiri.. lau korang tinguk gaya dy teriak veryvery FUNNY ! =D
sampai jaa kelas non-stop okey aku ketawa.. seriusly lucu oo.. hahahahah







Older Post | Newer Post