I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




My Born Day !
Saturday, February 11 | 4:44 PM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum semua... criter hari ni pasal MY BORN DAY !! firstly i came to school cm biasa.. alololo ! then smpai d tapak mini perhimpunan ramai dah orng wish2 kat aku.. hehe HAAPPPYY jgaa laa.. after that.. masuk kelas naa da kah durng nyanyi lagu hari jadi kuat2.. malu gilaa aku masa tuu hahah ! Plan B durng mau siraamm aku time balik ! oh gosh ! awal2 aku buat derr jaa.. trus ngamngam time balik durng tahan waa aku dlm kelas.. kena kunci semua pintu ! air pun sua siap2 di tngan ! argg!! bergegar tngan aku trus ! haha ! -.-' Lonceng berbunyi menanda kan pulang .. brabis aku naa tahan tau.. nasib aku menyimpang kejap di bilik guru.. haha pikir dpt elak skali naa kena lg kwn2 aku yg tunggu di tratak.. pergg ! kena siram joo trus.. ! nasib ler tak bsah brabis huhu! lau basah brabis.. tak tau laa cm ne aku nak naik keta ! hahaha..selesai bab siram-siram..

Now cirtaa sal cinta aku.. haha ! for the first time aku jmpa dia hari ni ! wooowwooo! ahaha HAPPY GILER! tpii sekejap jaa sbb ujan lebat tdii .. -.-' sedih ! haha ~ xpalah..jnji jmpa sua dy face2face..! =) <3


HACKEDBY:: HIM


Older Post | Newer Post