I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




satu hari berjalan.. sungguh memenatkan..
Sunday, February 12 | 7:38 PM | 0 BlackWhite
hye ladies and gentleman..my life so colourfull .. full with happiness.. sebelum tu.. thanks to my mom.. coz belnja me everything today.. penat giler jalan.. dr hujung dunia hngga ke hujung dunia for celebrate my birthday ! hehe ! thanks again mom for ur present.. i like it !! tadii kat suria ade pameran jom masuk U.. argg!! sesak nya tmpat tu.. skali otak aku pun sesak ! tapii best jga laa ada jga information sikit2 tuk masa depan aku.. huhu! after jln2 di suria singgah buat spek.. auww maklumlah dah rabun aku ni.. tapii Bf aku ckp aku buta smpai ati dy ckp aku gtu ngee ~ penat giler aku.. sok skolah lgii aduh ! bencinyaa.. hehe ! okey smpai sini jer story aku~

I LOVE YOU


Older Post | Newer Post