I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Sedihnya !!
Saturday, February 4 | 9:35 PM | 0 BlackWhite
Hye Readers.. sedih giler aku tau.. gara-gara abg angkat aku.. korang masih ingat kan post2 lama aku sal abg angkat tu.. korang nak tau tinggl 3 hari lagi dy kat Sabah.. pastu dy nak pindah dah balik semenanjung ! tadii time aku chat ngn dy.. nangis waa aku pas dy gtao cm tu.. bukan ape. Dia laa abg angkat aku yg paling aku syg.. !! even kmi tiada talian darah.!! dia segalanya..dia lah yg selalu bg aku semngat.. ajar agama.. bg kesedaran dlm diri aku.. tmpat aku meluahkan msalah.. ! semua nya dia !!

Aku mengharap sangat dia tidk lupakan aku.. " abg tdk akan lupakan adik.. abg anggap adik sbgai adik kandung abg.. abg berjanji tdk sama sekali tnggal kan adik." Ni lah kata2 dia dlm minda aku.. semoga ape yg dy pernah janji kat aku dy penuhi.. Abg laa yg adik syg ! abg dah mcm abg kandung adik ! the only one! <3


My beloved Brother !


Older Post | Newer Post