I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Think Positif
Friday, February 3 | 6:30 PM | 0 BlackWhite

Cerita hangat dikatakan dalam dunia..


Assalamualaikum blogger.. post aku kali ni just about my feeling and some pandangan aku.. korang dpt tak baca gmbar kat atas tuu..?? bermasalah tul orng cm tu.. bukan ape laa bila orng sabah dah nak comment2 kat FB.. aku terasa sngat.. maklumlaa aku ade darah pertalian semenanjung.. even aku dilahirkan di SABAH.. parents aku tetap orang semenanjung... tak lari dari darah daging aku.. wahai orang-orang semenanjung yang berfikiran sempit.. tolong lar jngan nak mengutuk orang sabah begitu begini.. walau cm na pun kita semua tetap dalam satu perlembgaan dan 1 negara iaitu MALAYSIA.. janganlah berfikiran kolot terhadap SABAH and SARAWAK.. kalau kita tdk tahu apa yg berlaku di negeri orang jnganlaa mau buruk2 kan.. kita semua TIADA YANG PERFECT even myself.. kepada orang-orang sabah and sarawak.. janganlah kamu ingat hanya kerna mulut seseorang semua kena.. bukan semua orang semenanjung bermulut seperti orang yg dalam gambar tu.. JANGANLAH KERNA SATU MULUT , ORANG LAIN TERKENA TEMPIAS... aku tidak berpihak manamana langsung just mau bg kesedaran.. janganlah berfikiran pendek dan bodoh.. kita hidup hanya sementara.. tiada faedah kita mau bergaduh ... ada lg kes selalu aku dengar.. orang sabah marah orang semenanjung bekerja di sabah.. sebab orng semenanjung mau bolot duit Sabah..dan sebaliknya aduh guys.. matang lar sikit.. kamu nak mrhmarh cm tu buat apa??? duit yg terhasil dr kerja halal takan ke mana juga.. dalam kerajaan juga duit tu.. janganlah terlalu taksub menjga maruah.. kita hidup hanyalah sementara.. MALAYSIA negara kita.. semenanjung kaa.. sabah kaa.. sarawak kaa.. semua sama sahaja.. tdk perlu lah mau kutuk2 sini sana.. WE ALL SAME .. ' berfikir lahh matang sikit '


Older Post | Newer Post