I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




BARU AKU SEDAR
Friday, March 16 | 9:08 AM | 0 BlackWhite

Morning Sunshine... sakit kepala aku pagipagi ni.. ape tdknyaa aku bngun dlm keadaan terkejut sek.. alarm kereta jiran aku bising betul.. terbngun aku trus.. kiri kanan lgi tu.. memang soi betul.. :3 apeape pun Mulakan hari anda dgn senyuman... ^-^

tadii pas bngun aku pergilaa tandas mau shhhhsshhh hahaha.. sekali tinguk muka di cermin.. ya allah baru aku tau aku makin itam.. huhu! sedih sedih.. trus aku ngadu ma mama aku.. haha punya palui.. itam..itam..itam.. punya lama ni mau bg putih balik.. bukan cm kulit kamu.. cepat putih.. aww aww =) biarlah apa-apa pun hidup mesti mau happy right? tu jer cerita aku nak smpaikn.. ngeee =)

Morning !


Older Post | Newer Post