I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Begini pulaa yang terjadii
Sunday, March 4 | 4:12 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum semua... mood aku kali ni betulbetul sedih.. why? why? why? hrmm dulu bukan main lg aku benci kat dy.. sekrng..tinguk ape dah jadii.. makin lama makin lain sua perasaan aku ngan dy..kalau bole aku namau hbungan kami semakin rapat.. nak tau kenapa?? sebab aku makin susah nak lupe kan dy... ur my ex.. tak tau dah aku nak buat apa ni.. bengong.bengong.. suaa.. huhu! then hbungan aku maa sii cintaa pun makin lama makin regang.. ape dah jadii ni..??
ya allah.. inikah dugaan yg engkau berikan?? pening dah kepala aku... smpai bila baru aku dpt lupakan dy??? smpai bila?? aduh T.T
hidup penuh dgn cobaan...kesabaran aku tak dpt bertahan lama sudah.. =(
frust gilerr !! -.-'


Older Post | Newer Post