I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Berakhir lah sudah Cuti Sekolah
Sunday, March 18 | 7:45 PM | 0 BlackWhite
" THE END " .. berakhir laa cuti sekolah kita.. aku tak rasa pun cuti ni.. tak rasa bebas.. huhu! sentiasa penat wat keja umah... tolong mama aku.. selama 1 minggu penat jer laa aku rasa.. fuh hari ni berakhir laa cuti sekolah..back to school.. pas ni bertambah penat laa aku ni.. dgn hmwrk..dgn balik lambat..adeh sedih..sedih..sedih..
Esok merupakan hari pertama sekolah.. jalan confrm jem.. tentu ramai students lmbt dtg.. harapharap aku bukan salah seorang dari mereka.. haha! isy! dua kali sua aku dtg lambat,nama pun dengan cikgu sua.. pasni lau lmbt lgi kena denda kerja amal.. eyerr bencinyaaa -.-' ..tape laa harap2 esok awal aku dtg amin~


Older Post | Newer Post