I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Wordless saturday morning
Saturday, March 31 | 9:32 AM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum .. good morning readers.. pagi-pagi sua update blog.. actually aku nak jalan.. nak p kedai buku..tapii my mom not around.. so teda orng mau antar aku p k.k .. and i dont have money right now.. eyer i need revision book.. aku nak study dh ni.. sedih juga laa buat kerja sekolah tapi tade buku rivision.. ergg! aku tak nak gunaa duit aku.. sebab ade benda lebih penting aku nak capai.. terutama buy my own DSLR .. aku baru ade Rm600++ in my bank.. belum cukup.. huhu ! yeah my mom selalu pesan if u want something.. buy it with urself.. bcoz itu lebih memuaskan..ok i get it.. and now how i want to get money???!! huhu~ ok stop it.. isy ape laa fikir bnda yg tdk penting.. study first .. SPM is coming soon..-.-' lalalala~ ok fine.. that's all
SMILE FOR YOUR BEAUTY


Older Post | Newer Post