I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




KEM REMAJA ISLAM
Tuesday, March 13 | 10:33 AM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum semua... fuhh! berhabuk sua blog aku.. 4 hari tdk on9.. rindu dgn kwn2 laman sosial ni.. so ari ni aku nak storystory sama kamu kengan-kenangan time di kem remaja islam hutan kawang lipur papar.. kenangan selama 3 hari 2 malam sngat susah mau dilupakan.. ya allah.. tak rugi lau ikut.. aku cuma criter yg bestbest jee k..
aktiviti yg paling best ada 2.. tapi satu tu aku tidk ikut.. tau dri cerita kwnkwn.. dri segi durng crita memng best laa..



aktiviti kami ::

Candle war.. time kami main ni game waktu mlm.. GELAP.. HUTAN.. allahuakkbar ! kami kena bg 1 batang lilin ..lilin tu kami kena jaga baikbaik .. elak dy dri terpadam oleh abg2 n kakak2 fasilitator. dorng dianggap sbgai syaitan.. time gelap-gelap gtu ade jaa syaitan merata-rata.. betulbetul seram... sengsara kami mencri KING time lilin kami terpadam..tujuan kami cri KING supaya boleh dpt mancis tuk idupkan lilin tu balik.. huhu! best giler.. seramseram sejuk oo time tu.. =) tapii kami kalah juga


muka kami time main game CANDLE WAR

Solo Camp dlm laluan hutan.. kiri kanan hutan.. tapii syg aku tdk ikut sebb asma then lemah semngat.. kwnkwn aku crita.. sepnjang jalan tu ada makhluk2 yg sungguh menakutkan.. contoh POCONG,MAYAT,KAIN PUTIH.. mcmmcm lagii laa..sekiranya nmpk tu benda kakak2 abg2 minta kami istighfar bnyak2..jngan lari.. ada satu budk ni.. form 2.. dy ternmpk pocong trus dy baca doa mkn.. haha! punya men lawak.. ketawa trus tuu pocong ! =D dlm gelap2 tu.. mang ade sorng yg nmpk makhluk halus yg betul2.. anak ckgu kami.. paling comel time kem.. dy laa yg nmpk.. dy nmpk budk pendek di antra pokok2 sepnjang jln.. allahuakhbar.. smpai jaa kwsan kami kem. trus dy pengsan.. kesian.. apa-apa pun betul2 menyramkan ! =)

terlalu bnyak kenangan yg susah nak lupakan.. pemandangan kat sana amat cantik.. dgn bunyi air terjun.. mcmmcm laa ^^ best sngat2 .. syukur tade pape juga yg berlaku kat kami semua.. alhamdulilah ^^


Older Post | Newer Post