I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




MOOD :: HAPPY
Sunday, March 18 | 4:10 PM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum semua.. story best hari ni.. hehe ! smalam ada kan aku post sal akak aku otw balik kk tu?? hrmhrm.. brng yg aku kirim dy lupaa belikan.. sedih ati aku..dah la benda tu ade di Kl jee.. hrmm tapela..

tadii pagi.. my sist suh masuk dlm bilik dy.. dengan semangat aku masuk..then dy bg hadiah dlm kotak.. hahah.. dy ckp present birthday dri abg ipar n dy.. means dorng share money tuk beli.. wah! berbungabunga ati aku yaw.. dgn pantas aku koyak kan tu present paper.. nak tau ape hadiah dy..??? tinguk ni..


SAMSUNG GALAXY Y

sister aku hadiahkan ni?? terima kasih sister !! love u soo much ! hahaha.. dy ckp kwn abg ipar aku yg order..sbb syarikat samsung durng ada jualan murah,.. aww aww.. happy..happy.. hahah!
dalam masa yg sama my sister pun beli fon juga..jenama yg sama tapii bukan galaxy Y.. dy punya cm ni naaa.. :
Lupa aku apa jenama dy.. haha! tp lebih canggih dri aku punya.. whatever laa..janji dapat fon baru.. haha! happy giler doh... then dy belanja lgi mkn pizza tdi.. penat ehh berjlan ngan fmily tadi.. ^^


Older Post | Newer Post