I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




My Life Story For Past,Present and Future
Monday, March 19 | 7:04 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum stalker.. yeah im here.. first day school yg agak memenatkan.. mcm-mcm berlaku kat sekolah tadii .. funny?? yeah! sngat-sngat lucu.. 3 hari punyer kem story tak hbis seminggu dah berlalu.. ye laa sape nak lupekan kenangan-kenangan yg hangat dlm hidup kami sbagai peserta.

PAST STORY ::

Teringat balik aku kisah-kisah yg melucukan time di kem.. huhu! mcm-mcm ade.. mengalahkan astro .. sedih ade.. kecewa ade.. badmood ade.. lucu ade.. seram ade.. ya allah best giler laa time tuu .. kenangan yg amat susah nak dilupekan bg aku .. eh cerita sal kenangan yg tdak dpt dilupakan teringat balik laa kenangan-kenangan bersama ex boyfren aku.. awlolo.. dr awal hingga akhir.. memang sweet.. hahaha! kenangan jer tu.. takan kembali.. -.-'

PRESENT STORY ::

Lucu laa mama aku nie.. tadii time aku nak buka laptop dy sindir-sindir aku waa.. dy ckp ' semenjak ade wifi + laptop sendri.. berkurung jaa kau arr rin.. tu TV besarbesar di ruang tamu langsung no feel sama kau.. ntah apa yg best di internet tu.. " senyum-senyum aku.. tp mang betul apa mama aku ckp.. suma favourite citer aku lngsung tak laku sua... hahaha! TV tdk pernah aku sentuh.. ntah apa yg syiok ngan internet ni.. haha! se'0n9-on9 aku ni pun.. ada waa aku study..jngan kamu pikir tedaa ar.. huhu! rajin ni aku buat latihan 0n9.. huhu! Aku ingat juga taun ni aku SPM .. jngan kamu risau k.. trutama my family.. ^^

FUTURE STORY ::

Tingginye angan-angan aku.. aku dah rancang perjalanan kerjaya aku.. weee ^^ tinggal perlukan usaha untuk memantapkan lgii pelajaran.. pas SPM aku nak keja kat KL.. with my adik abg ipar.. nanti my dad mau bg masuk lg kelas photography.. yeah! love it ! hehehe.. after that lau ade kesempatan nak belajar mandu kreta.. aku nak masuk UiTM shah alam.. dri dulu aku nak impikan masuk situ... =( huhu! say goodbye to SABAH.. im gonna move to semenanjung with my family the next 2 years.. huhu! moga-moga cita-cita aku tercapai AMIN~


Okey Thanks for the Read stalker .. muah! syg u all ^^


Older Post | Newer Post