I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Sesi Kaunseling
Tuesday, March 27 | 3:17 PM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum.. fuh fuh.. jrng dah aku update blog.. sebab terlalu buzy ngan kerja sekolah.. menaip sana..menaip sini.. penat ler.. story hari ini.. pasal sesi kaunseling.. hari ni merupakan hari pertama aku masuk bilik kaunseling.. sepanjang 5 taun aku blajar ni lah kali pertama aku masuk.. hehe.. pelik tak? ape yg aku buat kat bilik kaunseling?? jom baca story seterusnya...

tik tok.. okey aku ngan kawan-kwan aku buat appointment ngan guru kaunseling untuk minta nasihat tentang drop subject reka cipta and add science.. actually aku tak nak drop pon.. tp kwankwan aku nak drop..soo aku join je laa sesi kaunseling.. untuk menambahkan lagi pengetahuan.. betul tak?? masalah aku sekarang.. terlalu banyak kerjaya yg aku minat.. huhu! semua pun ade related dgn subject aku ambil ni.. kecuali ACCOUNT laa.. im totally tdk minat mau jadi accountant haahaa..

lepas jer kuar bilik kaunseling.. trus kena ceramah-ceramah lagi time subjek reka cipta.. tapi memang best laa.. sesi kaunseling ngan cikgu reka cipta betulbetul buat diri aku sedar.. dy ckp kat kami jngan bersikap TEMBERANG..once ko temberang mcm-mcm masalah dtg.. cuba belajar merandahkan diri.. jngan ego.. bab-bab cinta yg paling best aku dngar.. haha! "jngan cari cinta..biar cinta dtg sendiri.." kehadiran cinta dgn sendiri lgi tulus drpada mencari cinta.. terlalu banyak perkara yg kami belum belajar.. so ckgu sarankan.. stop berkapel.. focus tuk SPM.. yeah! pas ckgu ckp cam ni.. keyakinan aku bertambah ! hahaha~

Just Forget the past.. and move on.. kerjaya bukan senang tuk kecapi.. so mula lah dari sekrng.. agar tdak mnyesal kemudian hari.. thanks teacher for ur advice.. bermakna sangat-sangat nasihat cikgu ^^


Older Post | Newer Post