I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




something to say..
Wednesday, March 28 | 3:46 PM | 0 BlackWhite

chika chika.. smile.. (click) okey.. hye stalker.. ape khabr korang semua?? sihat? alhamdulilah.. hari ini aku nak story sal something.. yang sometime buat aku rasa sakiit hati.. 1 2 3 action.. !!

okey semalam ada tu ex aku sms.. ermm firstfirst aku tak perasan pun.. dah dekat jam 11 baru lah aku perasan sms dia.. masa tu dua hati juga aku rasa.. memang kalau ikutkan hati aku tak nak reply.. sebab aku taknak sakit hati dah gara-gara dia.. tapi aku tidak dapat kawal.. aku balas juga sms dia..kami just ceritacerita biasa.. teda yg special..sebenarnya time tu aku rasa awkward.. maklum laa sms Bf orang malam-malam tak bagus.. =)

Sebenarnya.. aku dah tade feel dah sama dia.. sebab peringatan cikgu kemarin menyedarkan diri aku bahawa cinta tidak penting sewaktu di bangku sekolah.. sekarang bagi aku mungkin dia laah yang paling sempurna.. tapi sebenarnya tidak.. sebab di luar sana lagi banyak lelaki yang sangat-sangat sempurna.. itu dikatakan jodoh.. biar cinta yg datang sendiri.. cinta yang datang sendiri dapat menjamin kebahagiaan hidup.. kadang-kadang aku memang rindu dengan dia.. aku rindu and sayang dia sebab dia banyak korban untuk aku.. aku ni bukan jenis yang lupa jasa orang lain.. Love is not about how much you say "I love you,' but how much you can prove that it's true.. so? mula hari ini.. aku nak stop fikir sal masalah cinta.. aku nak fokus SPM aku.. result exam bilangan satu pun dah semakin teruk..sampai cikgu tegur sudah.. huhu!

berhenti menangis setiap masa.. seperti yang cikgu aku cakap.. belajar cara kawal emosi.. sesungguhnya perasaan cuma ilusi hati.. kepada ex aku.. thank you so much dengan kehadiran kau baru aku sedar kesilapan diri aku.. insyallah perkara sebegini takan berlaku dalam kehidupan aku masa hadapan.. ^^


Older Post | Newer Post