I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




TERKEJUT !
Friday, March 16 | 8:28 PM | 0 BlackWhite

selamat malam .. story aku skrng pasal sahabat lamaa.. okey time aku darjah 1-3 aku ade sekolah agame.. time tu ade lebih kuran 5 orng bestfriend aku.. first sii ain,afiqah,syahirah,uswatun ngan atul.. okey syahirah ngan uswatun ni betul2 kami lost contact.. start drjah 4.. yg lain tu masi lg berkontek.. bolebole aku terjumpa sii USWATUN di pusat tuition cekal tadi.. hahaha ! gilerr makin bebeh oo dy... aku tak knl lngsung !!! aku knl dy pun lau dy pkai tudung.. tp syg dy tak pkai tudung tdii.. aww aww aww cute k dy skrng..makin chubby !! comel.. hahaha ! janji speaking dy mantap.. berspeaking2 waa kamii tdi.. dlm keadaan aku yg tdk percaya kewujudan dy di depan mata aku ! wow ! amazing !! sekian lama tdk jumpa akhirnyaa terjumpa..subahanallah !! aku masi dlm keadaan terkejut eh.. -.-'' wake me up !! hahaha !

okey lain lgi cerita ni.. anu waa tdii kan aku berchat sama ex aku yg aku syg sngat2 toe.. kmu ingat ka?? laa kamu lupaa sua?? lau lupa baca balik laaa previous..previous post aku hahaha..dy caring giler ngan aku.. trus sayuu hati aku rasaa.. cm mau nangis.. hrmm tabah reen tabah.. =) memang aku giler lau dah berchat ngan dy.. eee geramgeram.. ngan ayat dy tu.. hrmm.. trus dy ckp " pasal kem ja kita brek kan? " aku pun natao mau reply apa.. aku ckp jaa past is past.. padahal hati aku rasa cm mau peluk jaa dy.. rasa cam mau balik ngan dy.. tp apakan daya.. masingmasing dah ade pasangan redha jee la.. tunggu jodoh.. lau ade jodoh takan ke mane.. betul tak??? hahaha! ok fasih tul aku bab2 cinta nii hahaha .. biarlaa janji masing2 bahagia right? ok..


Older Post | Newer Post