I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Untittle
Saturday, March 31 | 9:42 PM | 0 BlackWhite
hye people.. what's going on?? aku asyik nangis jer ni... yeah of course i have problem.. problem yg aku tak dpt nak share .. cuma sorang jaa yg aku percya.. and cuma dy sahaja yg tahu siapakah aku.. corak family aku.. ok hrm.. aku betul-betul perlukan dia.. hanya dia jaa dpt faham aku.. walaupun aku ada ramai kawan.. tapi prob aku sngatsngat sulit.. aku tak dpat bgtau dorang.. im scare !! ya allah adakah ini merupakan dugaan kepada aku?? dugaan yg engkau berikan sngat-sngat menjatuhkan semangat aku ya allah.. even aku dah luahkan dgn sist aku. tp it same.. dorng blame aku balik.. sedih kan.. tapela dugaan allah.. aku perlukan kata-kata semngat dia.. =( i can't stop crying.. sngat-sngat menakutkan.. adakah aku mampu menghadapi masa akan datang sekirnya perkara sebegitu telah berlaku?? u are my idola.. tapi kau hancurkanya.. aku cukup kecewa dengan kau.. and gara-gara kau aku jadi mangsa.. ya allah.. berikanlaa aku kekuatan.. aku mau buktikan pada family aku yang aku mampu.. yeah sometime aku memang lemah semngat.. aku perlukan bimbingan untuk berdiri semula.. dan aku harap ia tidak terlambat untuk aku buktikanya.. =( =(

Kehidupan memang bnyak cabaran..mampukah aku hadapinya dgn diri sendiri?? aku takut ya allah.. =(


Older Post | Newer Post