I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




WE FIGHT
Wednesday, March 7 | 8:36 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum semua.. okey mood aku skrng tak seimbang really-really bingung okey !! sabtu ni akan diadakan 2 kem berlainan dan tempat yang berlainan..satu kem Pengakap second kem Remaja islam.. ohh gosh ! which one should i follow?? hrmm .. mesti ramai yg suh ikut kem remaja islam.. but if aku ikut.. dikira aku ni tdak bertanggungjawab sebgai PENGERUSI unit beruniform pengakap.. argg!! NO IDEA !! seriusly ~ ergg~ which one..which one??? =(

Back to my tittle.. "we fight " okey..gaduh ngan sii cinta.. just because tadii time turun putatan.. kami tdk jadii jumpa.. argg! mcmmcm alasan dy bgi.. aku benci dgn orng yg bnyk betul bg alasan derr~ kin panas ok.. now malas sungguh aku mau lyan dia.. off phone.. huh! okey nak smbung twitting ! hehe jOm =)


Older Post | Newer Post