I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




balik asrama?
Sunday, April 1 | 7:23 PM | 0 BlackWhite
BALIK ASRAMA?? sepa yg balik asrama.. ? Bosan tanpa depa... ^^ okey sepa kah orng itu..?? sejak 2 menjak ni dy lah penghibur ati aku.. sepa kah dy?? nama dy izammudin.. eh dy bukan BF aku keh.. just kwn..dlm ikatan abg angkat..weird laa orng yg sama umur aku pnggil abg.. haha! nak wat cam na dy lahir dulu..then dy sangat2 caring sal aku.. like a brother.. hehe..sngat senang bila bertext ngan dy.. hari baru aku dapat tau rupanyaa dy ada campuran orng utara.. Kedah pula tu.. patut laa tadi dy sms kuar loghat kedah dy.. aku tak berpa rapat lagi dgn dy.. haha sejak aku dlm dilema 2-3 bulan yg lalu baru hubungan kami makin rapat.. dy laa selalu bg naik semngat aku.. even dua tiga minggu baru kmi bertext.. and now dy dah balik asrama.. sedih nyaa.. malam aku akan menjadi seperti hari biasa.. sunyi nak mampus.. haha! biarlaa janji next week nak jalan dgn dy.. sebab nak tuntut air yoyo dari dy.. aku tunggu kepulangan awak.. ^^


Older Post | Newer Post