I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Hang Out with my sister and her friend
Sunday, April 1 | 7:13 PM | 0 BlackWhite

Hye semua... minggu yg agak memenatkan bagi aku.. hari aku jalan p kk dgn mata bengkak gara-gara semalam aku nangis jer.. hrm today aku hangout with my sist and her friend akak latifah.. hrm actually aku ni cm kacau daun jaa.. sbb eyalaa aku bukn rapat pun dgn kwn akak aku tu.. aku terpksa juga hangout dgn dorng sebab aku nak p beli buku rujukan .. hehe~ so terpksa juga biasabiasa kan diri dgn akak latifah.. first kami pergi pesta ria sambutan cancer payudara kat Asia city.. sebenarnya tak terfikir pon mau pg.. tapii bos akak aku sponser cupon bernilai Rm100 tuk dia..dripada membazir better kami pg kan?? okey from there bnyaak aku dapat pelajari.. hehe! memang berbaloi pg sana.. aku dah jadi remaja.. penyakitpnyakit cm ni aku perlu tau dri sekrng.. thank you juga kat sist aku sbb bawa aku p sana.. Next kami p CP.. belibuku aku.. naa semangat kakak tipah suh aku beli yg ini.. beli yg itu.. haha! memang lucu laa ngan dia.. time mau bayar tiba2 phone dy ilang punya men pucat muka dy..cm mau pengsan sua.. haha padahal dlm handbeg aku -.-'' lucu gara-gara dia tdak berhenti aku ketawa.. habis satu cp kmi pusing temankan dy shopping baju.. penat ehh jln ngan dy.. pent pnat pon tpii best ni.. ^^ harap-harap ada peluang kedua lagi hangout ngan akak tipah ! ^^


Older Post | Newer Post