I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




kenapa harus begini?
Tuesday, April 3 | 7:17 PM | 0 BlackWhite
Muka kesedihan sii Tompok. seperti aku sekrng

Hai..Hai.. Hai.. readers.. cukup stress ! argg! hari ini first time aku nangis depan guru kelas aku.. ='( lau perempuan tdk apa jugaa ini lelaki.. hrm pa boleh buat aku dah tak tahan sngatsngat.. actually aku nak letak jawatan sbagai ketua kelas sebab terlalu tekanan aku jaga tu kelas dengan perangai classmate aku yg langsung tidak bagi kerjasama.. complaint bukan main lagi lau ada bagi kerjasama tdak apa juga.. ergg! terutama pasal mudball,baju kelas,duit kelas and compoun..! kemewahan sentiasa mau tapi kerjasama satu pun tiada.. punya men stress aku dpt classmate cam tu.. tapi bukan semua la..half dari tu kelas setja... aku dah la penuh dgn masalah peribadi ditambah lagi dgn gaya-gaya durng yg ish!! natao mau ckaap apa.. sampai study aku pon terganggu sua eh~

Aku malas mau activate Facebook aku balik!! asal aku activate confrm aku sakiit hati !! argg! sial..sial..sial... naaa tekanan nya aku..boleh ka lau satu hari teda benda yg buat aku sakit hati???!!! ='( terpaksa jugaa active balik..gara-gara mau jalan kan TUGAS SEBAGAI KETUA KELAS.. mengingati benda2 yg sepatutnya durng bawa esok..or kejaa umah.. ergg! can i deactive back my facebook???!!! stop crying reen.. ='( ='( ya allah berikanlaa kekuatan untuk aku hadapi semuanya... =( Tahun ini aku sangat-sngat stress.. semua bermula dari satu punca sahaja.. sekrng merebak sehinggakan aku pun asyik nangis..

goodbye mom.. esok my mom gonna fly to kelantan... damn! im gonna miss her... lusa.. my dad pula balik kelantan.. OMG.. sunyi laa dlm umah ni tau... huhuhu


Older Post | Newer Post