I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Privacy Hak kita ?
Friday, April 6 | 11:56 AM | 0 BlackWhite
Morning people... happy good friday for all my non-muslim friends.. ^^

Privasi?? yaa privasi hak kite kan?? tak suka laa lau fb kena hacked2 ni.. seolah-olah cam tade privasi pulaa kan.. dah laa name nye facebook account sendiri..tp hari2 kena stalk.. ckuplah stlk dri luaran jee ni smpai nak hacked fb orng.. aku tak suka laa... lau bf lain laa cerita.. ni tdk kwn sama kwn pun nak buat gni.. tak heranlaa awak kan pndai hacked fb orng.. even dah tukar passwrd kene hacked juga.. ingt aku tak tau ker.. fb aku kene hacked.. kin pnas betol laa.. hrm.. nasib ko tak buat hal kat fb aku.. lau aku nmpk post2 yg tak menyenangkan.. mampus ko oleh aku.. ingat tu !! nak jadi hackers pun biar pndai ...

Out mau bersiap jaalaan ngan sisters.. ^^ bye


Older Post | Newer Post