I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Sedih =(
Sunday, April 15 | 7:46 PM | 0 BlackWhite

Menitis laaa air mate aku ntah yg keberapa kali.. menitis dan terus menitis.. semua disebabkan awak... kenapa awak sering hadir dalam mindaku?? cukup puas dah hati aku terluka hanya disebabkan awak.. selama enam bulan aku nangis tanpa pengetahuan awak asyik mengenang hubungan lalu kita..terkejut hatiku pabila kau cakap " reen ? kita couple cuma 1 bulan lebih ja reen . knp yang smpai 6 bulan kau dapt kasi lupa dgn snang ?" apekah maksud tersirat dy ni..?? tahukah awak.. aku tak pernah lupekaan setiap detik dan waktu kita.. seandainya awak hatiku..pasti awak akan rase pedih dan peritnyaa perpisahan kita.. dengan kata-kata kau.. aku rasa terharu sebab kau care pasal aku.. tapi syg awak.. semakin awak care..semakin sakit hati ini.. aku tidak tahu.. kenapa? tapi ini laa hakikatnya hidup aku selama ini.. sekali lagi dia berkata " aku pikir kau dah lupakan aku reen . and anggap aku sebagai kawan besa . dengan cara kau layan aku ." yeahh.. memang senyuman dan layanan aku dapat memperdayakan diri awak.. Maaf.. aku sedikit pon tidak pernah nak lupekan awak.. walau sedikit pun.. apetah lagi kenangan kita bersama... walaupun cuma 1 bulan lebih kita couple.. tapi setiap detik kita bersama terlalu banyak kenangan kita awak.. aku cuma mampu tahan dan nangis sahaja.. aku tau kau mesti dah lupekan aku kan? sebab awak dah ade pengganti aku.. tahniah dan syabas tuk awak.. namun bagi diri aku?? hanyalah keseksaan semata-mata.. tidak apalah biar aku menangung sendiri.. aku pun tak mengharapkan awak ingat balik kisah lama.. past is past tu lah ayat awak.. past is past but memory tetap memory.. itu pula bagi aku.. so jangan lah awak terkejut sekiranya aku masih simpan cinta aku terhadap awak.. pedih sungguh hati apabila awak kate " reen . ego kau masi kuat cam dulu lagi . sokay baa . niat aku baik and ikhlas . if kau dah luahkan dgn seseorang . aku jamin kau akan rasa lega ckit ." tergurisnye hati aku apabila awak cakap begini.. memang ego aku tinggi.. tapi ingat setinggi-tinggi ego aku its my life.. aku buat terbaik tuk hidup aku.. lagi satu aku bukan taknak cerita masalah aku..cuma aku taknak kau terlibat dalam masalah aku.. aku taknak awak menjadi sebahagiaan masalah dalam hidup aku yang kedua kali.. Maaf sekiranya ego aku menjadi salah satu punca perpisahan kita.. tak bertegur dengan awak aku akan nangis..dah bertegur dengan awak tetap juga nangis.. aku tak tau ape dah jadi ni.. selama ini aku putus cinta tak pernah rasa sebegini perit dan SAKIT ! Hanya dengan kau aku dapat rasa sebegini... dan ia sangat sakit.. Musatahil sangat sekiranya kita akan kembali kan?? tidak apa lah jodoh di tangan Tuhan.. hanya tunggu ketentuan Allah.. luahan hati aku yang pedih sekali lagi.. sedih sangat-sangat.. cukup laa sampai bila aku harus bertahan.. dan aku takut sangat-sangat apabila kekecewaan ini tidak akan hilang sehingga tibanya SPM.. ya allah..kuatkan laa hambamu ni ya allah..


Older Post | Newer Post