I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Sickness
Wednesday, April 4 | 4:30 PM | 0 BlackWhite
Hello..Hello stalker.. sejuknye cuaca.. okey today aku tak p sekolah.. pemalas kan? haha! bukan.. sebenarnye.. kemarin over excited main badminton ngan member sampai sakiit kaki.. tiba2 semalam migrain coz kena ujan time balik sekolah.. huhu~
Back to the photo.. nmpk tak Quote kat atas tu.. yeah! my ambition is to be happy.. aku nak sngat kehidupan aku kembali seperti dulu.. yang tedaa masalah lansung.. eee i miss that time..^^ enjoy with my life.. single mingle triangle.. haha! okey cukup start mengarut sua.. okey nak smbung tweet.. bye~


Older Post | Newer Post