I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Story of today
Saturday, April 7 | 8:25 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum stalker.. today im gonna typing a story about the whole day hang out with my siblings.. Wrath Of Titans?? movie ni laa yang kami mahu tinguk.. actually dari semlam kami dah beli tiket online.. so tadi kami gerak keluar rumah pun lambat.. jam 12 lebih.. sebab tak perlu risau tiket sudah beli.. wayang kami tu jam 2.25pm ade lebih kurang 1 jam lebih lagi sebelum cerita tuu mula.. memandangkan masa kami sampai kat Suria awal.. singgah laa kat Tasty Food Court Wisma Merdeka.. berjalan kaki dari Suria p wisma.. panas..panas mase tu.. huhu.. yeah dekat food court tu aku order Wan Tan Ho seafood.. my favourite Food..! haha..

25 minutes makan.. then kami singgahFamilia beli pembalut hadiah my sister.. there tedaa barang pon aku nak beli.. tapi when ontheway nak kuar dari Wisma Merdeka.. tiba-tiba ternampak tu gelang.. woaaaahh! cantik beb... haha! 3 for RM 10.. ape lagi borong trus .. haha! punya main lama aku pilih tu gelang.. apa boleh buat laa.. sudah banyak corak.. aku lebih rela hbiskan duit beli barang sendiri berbanding beli barang couple.. beginilaa orng hidup single hehe~ after that baru laaa kembali ke Suria...

buka pintu Suria.. waaaaahh! nyaman dengan hembusan aircondnye.. haha! berpeluh gilaa aku dari wisma jalan kaki p Suria.. even dekat.. tetapi still berpeluh..luntur make-up kami.. Haha.. trus main snapsnap gmbar mcm urng gila.. memang gila pun.. lagilagi kakak aku yg kedua.. 2.15pm.. direct pi tingkat 8 golden cinema beli pop-corn.. haha ! kami urng pertama masuk hall 1.. jyeah! pa lgi buang tebiat bergambar sana sini.. smpai jatuh tu DSLR.. haha! 2.30pm. lets start the movie.. GROOOM..GRAAAMM oh tidak bising hahaha! okey conclusion tuk cerita tu: memang best juga.. tapi tak bnyak lawan-lawan..cakap jaa bnyak.. haha! ada juga yg lucu.. aku cuma bagi 7/10 jer.. haha! two consecutive days Watched Movie.. awww! tiba-tiba cerita cam nak tinguk STREET DANCE 2 esok..tapii cukuplaa pokai sua ni..jalan ja 2 hari ni.. nanti tidak kesampaian mau beli tu benda.. haha! save money ^^



HaHuHAHu.. tamat tu movie.. pastu jalan-jalan p beli barang solek akak aku kat Watson and Guardian.. pastu teman akak aku ambil duit.. then jalaann ke depan singgah kedai YOYO beli air YOYO.. terus ternampak tu mamat ensom doh.. haha renungan dy buat aku cair sehh! haha tapi syg aku hnya mampu tinguk jaaa.. oya tanpa Big apple hari aku akan jadi murung..cewaah! so singgah lagi tu kedai emas aku "Big Apple" beli 3 donut.. haha! mengidam nak mkan tu donut dari last-last week lagi.. hehe! lepas beli..tiba-tiba ternampak seseorang.. sibuk-sibuk aku snap gambar.. ternampk tu orng.. cepat-cepat aku sorok di kedai roti . haha malu aku mau jumpa tu urng..lagipun dy jalan sama awek seksi dy haha..cepat-cepat kami keluar dari tu Suria.. ^^ around 5.30pm kami keluar.. sudah tu lepak-lepak lagi kejap di Pasar beli tuu air kelapa.. haha .. baru laa balik rumah.. sampai rumah lebih kurang jam 6.30pm.. woaaahh! penatnyee badan...Enjoy laa hari ini and kemarin.. haha!

terima kasih yer kat korang yang sudi bace entry aku yg giler-giler ni ^^



Older Post | Newer Post