I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Untittle Monday
Monday, April 2 | 9:16 PM | 0 BlackWhite
Gambar hiasan semata-mata


Assalamualaikum.. hai.. hai..hai.. ketemu semula ngan korang.. okey entry kali ni dah tak bertajuk sebab aku pun tak tau nak letak tajuk ape.. sebab typo..typo..typo laa sngat-sngat otak aku.. dah bole dikatekan blur.. agak bosan laa hari ini.. malam yg sngat bosan buat aku.. ntah nak buat apa.. homework?? ee aku dah siapkan pon.. Study?? hrmm tade mood nak study..ee mcam-mcam aku rasa sekrng sakit hati .. stress .. risau.. laa macam-macam laa.. am di astro pula.. macam-macam adaa.. Korang nak tau tadi pagi kat sekolah kite orng ade perasmian GURU-GURU PENYAYANG.. nak tau ape aktiviti dy..?? semua pelajar yg sambut birthday dari bulan 1-3 kene suh berkumpul depan dewan..yeah dorng nyanyikan lagu hari jadi.. after that bagi hadiah.. ramai juga laa pelajar yg dah sambut birthday tu.. termasuk laa aku.. malu juga laa.. like a lunatic standing in front of teachers then listening their singing.. -.-' buang masa giler.. kan lebih baik dy bagi masuk kelas awal supaya masa pembelajaran tak bazir.. huhu!


Now typo again.. tuut.. tuuut.. tuuut.. blur again .. oya im kinda bored tonight because i deactive my facebook again.. and i need 2 days for reactive back my facebook.. books of record laa aku malam ni.. satu hari tak on facebook.. kan best lau hari-hari pon aku dapat tahan.. tak laa aku sakit hati terus tinguk perkembanga my crush tuu.. am i right? huhu and now im addicted with twitter..hehe! ehh korang lau ade twitter jan lupe follow erk.. link twitter ape?? korang tekan jer floating button kat sebelah kiri tuu.. ramairamai follow yer.. ^^

Jom sambung tweet lagi...


Older Post | Newer Post