I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Im Sorry About Yesterday
Thursday, May 31 | 11:31 PM | 0 BlackWhite

hye semua.. owner nak update blog malam ni.. something that yang buatkan aku rase bersalah tersangat-sangat..Dear my love i know u kecewa about yesterday.Tapi aku tidak sengaja buat kau macam tu,hrmm sepa tidak kecewa kalau kena bagi cancel date last minute..kan? but,I dont have any choice,I have to listen my dad,im so sorry .. sudahlah aku yang pembawa jalan then aku lagi yang bagi cancel..oh gosh aku betul2 rasa bersalah =( malam rabu,when he text with me..he non-stop told me that he can't wait to see me,but what happen? aku bagi CANCEL perjumpaan kita..betapa hancurnye hati u kan?? im sorry =( menyusahkan u turun kk,but i cant do anything after my dad ckp macm tu itu hari...because of this we fight and fight until nyaris mau berpisah..tidak tau berapa kali sudah kita gaduh sebegini yang hampir2 berpisah ='( sorry,i cant control my feeling.. for your information dear,tidak pernah terlintas dalam fikiran mau tinggalkan kau.. cuma kata2 aku telah diselubungi dengan emosi marah sehingga kan aku luka kan hati kau..aku betul2 rasa bersalah,i always make u angry..i cant stop crying because of you..im too love with you,sampaikan hati aku sakit apabila aku sakitkan hati kau.. -.- I try to change my attitude as soon as possible.. I dont want to loosing you..I hope what happen yesterday you can forgive me.. im sorry if you read my post now..im just want to say I LOVE YOU.. <3 =')


Older Post | Newer Post