I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




pedihnya hati seorang wanita
Wednesday, June 20 | 8:39 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum...lumrah cinta apabila sakit hati.. memang lah lumrah cinta sakit hati tu.. lau sudah harihari sakit hati macam mana tu arr?? sakit hati.. pedih hati.. kena layan macam ni.. cukup bersabar jak laa... well apa salah aku?? kalau kau tidak sayang aku sudah bagitau ja laa.. aku tidak paksa diri kau untuk terus bersama dengan aku.. and now i feel alone.. alone alone alone !! no message from u.. no calling from you.. aku tahu kau tiada kredit sekarang kalau betul lah kau sayang takan tidak boleh sent "please call me back?"or text me and tell me something using someone phone? namun tiada langsung ... kecewa hati ini.. aku ibarat tidak penting dalam hidup kau sudah.. di school.. tiada layanan kan? well dari semalam memang aku jeles.. thats why aku malas mau layan kau di sekolah.. but after u gaduh bukan juga gaduh something yg buat kau hilang mood..sebagaimana kau badmood dan aku cuba pujuk,bagi tenang or care sal kau namun tetap layanan yang SIAL kau bagi aku.. hrmm hancur hati aku kau buat aku macam tu.. perasaan kau sahja mau dijaga.. jadi perasaan aku ada kau kesah?? tiada kan?
"no matter how badmood a person's day might be, if they really care, they'll always find time for you" kan bagus lau quotes tu terjadi .. hrm.. luahkan hati dengan kawan dorang tetap akan cakap " dugaan dalam cinta biasalah tu bawa bersabar jak la " tidak tau lah buntu otak aku.. tiada mood.. makan tidak berselera.. migrain terus.. huhuhu~ sakit hati macam babi aku rasa sekarang.. well reen sabar jak laa.. pasti ada hikmah disebaliknya.. :') be strong..
THANKYOU FOR READING




Older Post | Newer Post