I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




maafkan saya... maafkan saya ...
Saturday, July 7 | 8:29 PM | 0 BlackWhite

Awak....
hari ni sy rase gelisah kerana memikirkan kesalahan
saya pada awak...
Awak....
otak saya kusut kerana memikirkan
kenapa awak tak membalas mcj saya....
angkat call saya...
mungkin awak masih marah saya..masih tak nak maafkan saya..
Awak...
saya menyesal di atas perbuatan saya...
Awak...
maafkan saya kerana menyakitkan hati awak
Maafkan saya kerana membuat hati awak terluka...
Maafkan saya kerana tidak menjaga perasaan awak..
Maafkan saya kerana tidak memahami awak..
Maafkan saya kerana tidak mampu menjadi " kawan "
yang dapat mengembirakan awak..
Maafkan saya kerana menjadi "kawan"
yang tidak sempurna untuk awak..
Maafkan saya kerana tidak menjadi "kawan"
terbaik tuk awak..
Maafkan saya keranan membuat awak sedih..
Maafkan saya kerana mengguris perasaan awak..
Maafkan saya kerana tidak tahu menilai diri awak..
Maafkan saya kerana membuat awaj kecil hati..
Awak...
maafkan saya kerana awak baik untuk saya..
sedangkan saya selalu sakitkan hati awak..
Seandai awak tahu...
saya tak pernah membenci awak..
tak teringin langsung berjauhan dengan awak...
kadang-kadang perasaan marah saya terbawa-bawa..
maafkan saya...
semoga Ranjau dan Onak di sepanjang perjalanan ini mematangkan kita..
terima kasih awak.. :'(

khas untuk insan yang telah saya sakiti..


Older Post | Newer Post