I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Tinggal kenangan
Wednesday, July 18 | 11:11 PM | 0 BlackWhite
Kenangan yang tercipta antara awak dan saya..
membuatkan hati ini sakit..
di saat saya sunyi..
segala yang pernah kita lalui saya teringat..
betapa pedih dan hancur hati ini...
perasaan ini terpaksa saya pendam sedalam-dalamnya..
mungkin dari luaran saya...saya nampak happy..
namun hati saya tak segembira luaran...
senyuman dan gelak ketawa semuanya dapat disembunyi..
awak..
bila saya nampak muka awak...
saya rindu saat awak bermanja dengan saya...
awak..
saat saya nampak senyuman yang terukir di wajah awak..
membuatkan saya sedih...
sedih sebab bukan saya lagi yang yang dapat buat awak senyum..
awak...
saya rasa bahagia nampak gelak tawa awak...
saya tahu awak dapat hidup tanpa saya..
namun saya susah nak hidup tanpa awak...
awak..
teringin sekali saya nak bergurau dengan awak..
saya harap awak tak kan berjauhan dengan saya.....
saya sayang awak...




Older Post | Newer Post