I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




How Can It Be Like This???
Saturday, December 29 | 11:39 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum blogger.. well today is the last day for me at Bangi.. tonight gonna fly to Sabah again..Perasaan aku 50-50 .. rase nak balik tapi macam tak nak.. first thing i miss my hubby damn much,yesterday is our 5th monthsary..sambutan yang agak mengecewakan,sejak dua menjak nie kami syik gaduh tak tau pasal ape,maybe aku tak berapa layan dia sejak aku balik KL..to him.im sorry,bukan sengaja aku tidak mau layan..tapi im too busy dengan shopping,shopping mall lagi yang padat dengan org maklumlah sale christmas and new year susah aku nak bersms time jalan..lagi satu my sister cakap jangan terlalu main handphone time jalan kat shopping mall,sebab banyak orng suka ragut-ragut ni..hrmm kena explain macam nie pun still dia marah-marah..sampai aku sendiri naik bosan..look at now no text..masing-masing hal sendiri .i hope dah sampai Sabah i can meet him and say sorry..memang dah tak berapa elok hubungan kami..sakit hati aku kadang-kadang,tapi nak wat camna hrm..okey lah gtg now..mau pi packing barang :) #mornight blogger


Older Post | Newer Post