I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




AKU LEMAH !
Wednesday, July 24 | 10:24 PM | 0 BlackWhite



apa patut aku buat?? apa patut aku buat??? bisikan soalan ni sering kali dalam otak aku.. seriously aku lemah!! aku lemah untuk mempertahankan cinta aku kat dia.. sejak gaduh dgn dia that day aku dah tak rasa cinta seperti sebelum ni.. aku rindu cinta yg dulu.. aku rindu cinta kami yg bahagiaa.. yang penuh gelak ketawa..yang penuh kasih sayang.. tapi sekarang tak rasakan langsung.. aku cuma merasakan diabaikan.. :'((

Aku rindu nak on the phone dengan dia setiap malam sampai tertidur.. sekarang dah tadeee.. sejak dia masuk kolej masa dia dah singkat untuk aku.. dia selalu busy.. dan aku rasa seolah-olah dia menjauhkan diri dari aku.. setiap pagi dia pergi kelas sampai tengah hari.. lepas tu dia tidooo...petang training rugby.. buka puasa solat teraweh.. jam 11 baru dua melayan aku.. tu pun kejap jer jam 12 tidoo.. ape tak sedih hati aku...aku tak dapat nak merasa kasih sayang dia ..walhal bila dia hang out dengan kengkawan dia bukan main happy..seolah-olah aku tak wujud..

Kadang-kadang aku terfikir nape aku nak pertahankan lagi sedangkan aku yang menderita??? aku sayang kat dia sesangat aku tak nak kehilangan dia buat kedua kali.. tapi mana kemanisan cinta kita yang dulu?? aku cuba kawal emosi jelous aku.. aku cuba tahan perasaan aku yang sakit apabila tengok dia update twitter tapi tak melayan aku.. cukup sabaar dah aku selama ni.. sampai bilaa aku nak bertahan??? memang aku pernah janji dalam diri selagi aku mampu tahan aku akan pertahankan hubungan ni.. tapiiiii......

Aku rinduu nak on the phone gelak ketawa dengan dia.. rindu nak bulii dia macam mana dia selalu buli aku.. i miss our old relation.. tertanya-tanyaa dia masih sayang aku seperti dulu ker???? dia masih cinta aku kerr?? atau dia dah ade pengganti?? soalan ni tak pernah lari dari fikiran aku.. bukan aku nak fikir bukan2..tapi hakikatnyaaa ini laa yg selalu aku fikir.. dulu kalau aku merajuk jer bukan main dia pujuk...skrg macam angin jee dia buat.. fine aku terima ...

 Kes hari ni aku terasa sangat...ingatkan call dia petang nak manja2... tapi boleh pulaa dia buat derrr jee.. aku pun letak je laa phone nak biarkn dia tido.. after that dia tak layan aku pulaaa... sabar je laa aku tadi.. dah laa tak layan kengmain update tweet kat twitter.. :')) dia cakap wechat dia problem tapi tak pandai nak mention aku kan?? di situ aku dah tak mampu nak cakap apa2 dah.. aku biarkan je..tiba-tiba dia mcj aku kat wechat ... dia nak marah aku dia ckp "kan biy dah ckp,biy tidooo" aku cuma balas k sy faham..tiba2 dia bla mcm tu... aku bingung laaa.. napa dia skrg tak pernah memahami hati aku dah?? kenapa kenapa?? dulu kalau kat twitter bukan main mention itu ini..skrg macamdia nak sorokkan something jee dekat twitter sampai entah laa susah nak cakap...

mungkin bagi dia kelakuan dia just macam biasa.. tapi bagi aku seorang perempuan memang banyaak perubahan.. aku tak sanggup nak tahan perasaan sakit aku.. aku tak mampu nak nangis setiap hari..aku tak mampu... kalau betul kau sayang aku macam dulu tolong jangan buat aku sakit hati lagii.. aku dah penat ada relay mcam ni.. kalau kau nak have fun dgn kawan leave me please... harap laa semua akan berakhir dengan kegembiraan dan bukan tangisan :'((






Older Post | Newer Post