I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




berakhir sebuah hubungan??????
Wednesday, July 10 | 12:27 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum readers...today 1st Ramadhan untuk kita umat islam.. alhamdulilah saya masih sempat merasa Ramadhan tahun ni.. hari ini  saya baru balik dari hospital,dah dua kali masuk hospital..dugaan dalam hidup kalau dah ade penyakit ni.. kadang-kadang rasa tak larat nak pikul penyakit .. rasa bosan bila setiap hari kena makan ubat..tapi kalau tak makan ubat pun mana dapat sembuh kan?? thanks mom dad bagi support saya selama ni .. 

saya tak sanggup jauh darimu,kerana awak yang buat saya menyayangi awak...sekarang saya dah rasa alone..dah tade orang nak dengar masalah saya.. bf mana? well saya dengan dia dah break... official tak?? entah laa saya sendiri pun tak pasti.. i love him very much tapiii saya tak mampu tahan sakit hati ni.. saya tak tau napa saya kuat jelous.. mungkin sebab saya sayang dia sangat-sangat sampai kadang-kadang dia tweet dengan kawan dia saya boleh jelous.. saya tau mesti dia jelous jugaa sebab saya selalu tweet dengan lelaki... sumpah aaa saya tak tau napa saya tak dapat terima dia berkawan dengan perempuan.. i dont know why !!! mungkin ni semua gara2 kisah silam yang pernah di permainkan :"( 

saya tahu bukan semua lelaki sama..tapi saya takut saya dipermainkan..saya takut bila dia ramai kawan perempuan dia akan lebih happy dengan kawan dari saya.. walaupun cuma kawan.. memang dia selalu cakap dia tade niat langsung nak cari lain.. memang saya percaya dia tapi kadang-kadang saya terfikir if oneday dia jumpa dengan someone yang bagus dari saya tidak mustahil dia nak tinggal kan saya kan??? sedangkan orang kahwin pun boleh cerai apa lagi just COUPLE hrmm.. aku bingung laaa sekarang aku tak tau nak buat ape dah.. nak move on tapi hati saya sayang kat dia sngat2.. 

Dia cakap keputusan semua di tangan saya.. memang betul keputusan di tangan saya..tapi tak tau nak terima awak atau tidak.. memang saya nak awak balik di sisi saya.. the same thing saya tau awak mesti frust dengan saya.. saya selalu buat awak tekanan..marah tak tentu pasal.. tak bagitau ape masalah sebenar main marah2 awak.. saya bukan nak selindung dari awak.. saya bukan tak jujur.. cuma saya tak nak awak terasa dikongkong..saya tak nak awak fikir saya merimaskan awak.. sebab tu lah saya suka simpan masalah saya.. orang cakap kalau dah sayang masalah yg pasangan buat dapat di maafkan..memang betul saya dah maafkan awak.. tapi saya tak dapat tahan perasaan sakit hati saya..

Ape yang mom dia cakap memang betul.. belajar jer dulu tak payah nak gatal..that day yang dia cakap mcm ni saya dah rasa down.. bila seorang ibu cakap macam ni memang saya dah rasa lain.. saya tak nak nanti pelajaran dia merosot ker teruk ker saya dikaitkan.. saya paling tak suka kena cakap macam ni.. sebab tu lah saya rasa better saya lepaskan dia.. biar lah dia study.. kalau jodoh tak ke mana kan? 

Bila cerita kat mama masalah saya.. mama cuma mampu cakap "buat lah keputusan yang betul.." bingung laaaa saya sayang diaa sangat-sangat tapiii............... biarlah allah yang tentukan.. kalau betul dia sayang saya dia takan berubah hati.... bila masa dah sesuai it will be fine maybeee... :'((



Older Post | Newer Post