I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




New Story In My Life
Monday, July 1 | 4:05 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum .. hey readers oh my lamaa sungguh tak update blog..berhabuk doh blog aku.. banyaak ceritaa yang lalu tak di update.. first of all i miss my alphaians member.. i miss my PLKN friends.. 

30/3 : saya daftar menjadii wirawati PLKN prinscess Haliza Sepang .. dari sana saya banyaaaak belajar pasal berdikari.. i love jurulatih kat sanee all of them sporting..my friends dalam dorm pun okey.. friendly.. first person yg kawan dgn i adalah ieraaa..she from sabah also..saya merupakan wirawati alpha.. 1 month 2 weeks saya kat sane.. after baliik...saya balik awal disebabkan sakit..memang berat hati nk tinggalkan sahbat kat kem.. but nothing i can do dah kena suruh oleh doktor..dekat PLKN jugaa saya kenal dengan seorang kawan nama dia hafiydinnie.. dinnie for short.. 

Dinie not only my friends but my soulmate.. semua cerita terungkai apabila kami satu kelas pembinaan karekter.. pada awal nyaaa saya selalu gaduh dengan diaa.. selalu bertikam lidah.. sampai laa kami satu kumpulan.. di sana laa perasaan masing2 berubah.. hahahahaha! dekat PLKN kami ade cuti semester tu harii.. time tu saya balik rumah yasmin.. and the next day kawan ajak jalan kat times square.. dengan secara spontaan saya ajak dinnie turun jugaa hang out sama2.. kite org tengok wayang Oblivion .. memang have fun jugaa lh time tu.. 

Pada 1/5 kite  orang couple..memang awkward laaa couple..dh lah satu kem .. hahahahaha lepas cuti semester keadaan dalam kem berubah rasa macam dunia kami jerr.. ahaha satu per satu kawan kem tau kite orang couple..diaaa sngat2 caring pasal aku.. moment paling rindu time riadah.. kami selalu lepak sama2.. suka laa buli dia.. :) until now kami dah 2 bulan together.. memang dugaan ah couple jauh2.. but im still setia di sisi dia selagi mampu.. i love you dinie.. :)


Older Post | Newer Post