I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Todaaayyyyyy ❤
Thursday, July 4 | 1:42 PM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum..selamat pagi dan salam satu malaysia.. okey rindu laa dengar jurulatih PLKN cakap macam tu huhu.. Today masuk second day for dinie kat Kolej Profesional Mara Melaka.. harap dia dapat biasakan diri kat sana..all the best for you my dear.

Nothing to say .. i only miss him badly.. " tak sedih ker couple jauh-jauh..dah laa jarang jumpa..kau ni satu minggu tak jumpa bf pun boleh nangis..ape lagi ni yang jauh-jauh" my friends always cakap macam ni kat saya.. memang laa sedih..siapa tak sedih tak dapat jumpa boyfriend hari-hari.. dah setahun sekali pun tak pasti dapat ker tak.. tiap hari pun saya nangis sebab rindu kat dia.. tapi ape boleh buat even dia tau pun bukanyaa dapat bawa dia pi sini.. alaaa orang yang bercinta dengan org luar negara pun boleh tahan tak kan saya tak bole?? dalam Malaysia jer pun.. sekarang harapkan handphone jer untuk contact.. untuk lepaskan rindu.. Thats saya benci kalau handphone dia low bat.. well blackberry memang cepat low bat.. ni laa selalu buat saya lemah .. bila hp dia dah low bat rasa geram.. tak dapat contact dia..

kawan pernah tanya " kau percaya ker dengan dia..mana tau dia curang kat sana? " okey soalan ni memang selalu saya fikir,selalu saya risau bab2 curang ni.. tapi as long dia masih contact dengan saya i trust him.. harap dia jujur dengan saya..kadang-kadang jelous dengan kawan lain dapat hang out dengan boyfie..tengok wayang.. hati ni tabah jer laa nampak semua tu.. mungkin suatu hari kami dapat luangkan masa lagi bahgia dari orang lain kan? *amin...I wish my mom nak pindah pi semenanjung secepat mungkin..next year kan pindah? okey ada berapa bulan jee lagii.. sabar jer laa..

9 more days kite umat islam akan berpuasa.. sebenarnyaa excited sebab suasana bila bulan Ramadhan memang tenang and rasa sayu jer.. tak sabar nak solat teraweh with family.. hopefully dinie selesa berpuasa kat tempat baru dia tu.. may Allah bless You dear.. :*


Older Post | Newer Post