I'm Waiting You
Disclaimer




Bonjour Guys!. Hello fellas, my name is Syazreenazlina, the owner of this AWESOME site. No copycats, anons or spammers allowed! be nice here..Dont foget to Follow me

CHECK THIS OUT



Story About Links Goodies


TIME MACHINE

Sweet and Sour memories...



MUSIC




TAGBOARD

Shout Here !




Adakah Cintaku Bertepuk Sebelah Tangan??
Monday, September 16 | 10:33 PM | 0 BlackWhite

Hye blogger .. dah lama tak update blog,tapii malam ni saya nak luahkan perasaan .. kadang-kadang kite luahkan kat someone tapi tak semua situasi dorang akan faham kan? kehidupan kita ibarat roda kadang-kadang kita kat atas,kadang-kadang kita kat bawah..kadang-kadang kita happy,kadang-kadang kita sedih .. setiap manusia pun ada masalah masing-masing..masalah yang kadang-kadang kita tak faham kebenaranye..macam saya ..sejak kebelakangan ni saya rasa macam hilang arah..hilang perasaan..hilang pemikiran..apa yang saya fikir semua rasa mcam MUSTAHIL.. 

biasalaah remaja pasti mempunyai masalah cinta kan?? kalau hati tak mudah jatuh cinta pasti bebas dengan masalah dan permainan cinta..bila kita dah jatuh cinta kat seseorang perasaan cemburu,perasaan marah semua akan timbul tanpa disedari well itu lah dinamakan CINTA. Kehidupan kita akan complete apabila hadirnya seseorang yang amat berharga buat kita..sama juga macam saya.. hadirnya DIA dalam hidup saya membuat saya happy..kadang-kadang bila kita couple kita rasa dia yang paling terbaik berbanding ex kita kan? YES! dinie is the best bf that i have.. tapi kadang-kadang perubahan dalam diri kita kita tak sedar..perubahan itu menyakitkan hati seseorang..tapi kita tak sedar.

saya tak faham what happen to my relay.. kadang-kadang terasa bahagia.. kadang-kadang terasa sakit. Saya sayang dekat dia.. saya cinta kat dia.. saya tak faham keadaan dia??? dia faham tak perasaan saya?? setiap perempuan kat dunia pasti sakit hati bila diabaikan oleh pasangan masing2 kan? perempuan yang tak sedih tak sakit hati bila diabaikan adalah perempuan yang tak sayang dengan pasangan dia..that day saya minta clash dengan dia..sebab saya tak tahan..tak tahan nak pendam perasaan sakit hati.. tak tahan menangis tiap malam sebab dia,but after a day clash dengan dia saya tercari-cari dia.. saya tak dapat nak happy kalau dia tade kat sisi..something always brings me back to you..walau mcm mana bencinye saya dengan perangai dia..saya tetap sayang dia..

bukan senang untuk saya move on.. tapi bila saya dah move on .. saya minta maaf .. kadang2 tahap kesakitan hati ada batas dia.. jika takdir menentukan saya untuk lupakan dia.... insha-allah saya akan lupakan dia dengan rela hati tanpa paksaan.. Im hiding what i'm feeling but i'm tired of holding this in my heart.. apa yang saya nak.. saya nak kebahagiaan seperti dulu.. seperti pertama kali kita kenal dekat plkn.. pertama kali kita date.. pertama kali kita berjauhan yang awak selalu luahkan kerinduan awak.. saya rindu tiap kali kita otp menyanyi then gelak ketawa.. sumpah saya rindu relay kita yang dulu.. relay yang penuh dengan kasih sayang..mungkin relay kita jadi macam ni semua punca dari saya kan?? saya minta maaf..sebab perubahan awak buat saya hilang keyakinan.. walaupun mcam mna pun keadaan u always in my heart..saya cintakan awak seperti mana saya pertama kali saya jatuh cinta dengan awak..saya harap nanti kita jumpa awak boleh tunjukan erti cinta awak kat saya.. kalau awak masih cintakan saya lah..i can't wait to meet you !! 


Older Post | Newer Post